Fényezés nélküli egyengetés

Üdvözlöm Önöket, Komróczki Sándor vagyok a Profi Egyengető Centrum Hálózata Kft. ügyvezetője. Karosszéria lakatos mestervizsgát 1993-ban szereztem, a fényezés nélküli egyengetés technológiájával 2002-ben ismerkedtem meg.

Szeretnénk Önöknek bemutatni ezt a javítási formát, ami nagyon hasznos lehet az Önök számára. Szándékosan nem írtam új technológiát, hiszen a fényezés nélküli javítási módszert az autógyárak fejlesztették ki az 1950-60as években, a gyártás-tárolás során keletkezett sérülések, illetve a jégeső okozta károk javítására. Ennek a javítási formának az elterjedését nagy mértékben akadályozta, hogy a javítóműhelyek zárt technológiás javításként kezelték, mi nem ezt képviseljük, teljes mértékben nyitottak vagyunk, ezért is végzünk oktatásokat ezen a területen. Az ügyfeleink kérés esetén végig is nézhetik a javítást, így tudják mi történik az autójukkal.
Egy autó életében egyszeri és megismételhetetlen az eredeti fényezés, ezért nagyon fontos ennek megtartása.
Ez az abszolút környezetbarát technológia lehetőséget nyújt erre Önöknek, amennyiben az eredeti fényezés nem sérült. A munka során semmilyen káros anyag felhasználás, illetve kibocsájtás nem történik.Az eredmény egyedül a speciális szerszámoknak, illetve a szakember képzettségének, kreativitásának köszönhető.
Az autó tulajdonosok számára nagyon előnyös a javítási idő, ami kisebb javítások esetén 1-2 óra (megvárható), az ár a sérülések függvényében változó, de mindig kevesebb a hagyományos javítás áránál. A javítás elvégzése után nincs értékcsökkenése az autójának.

Javítási módszerek
Acélpálcás egyengetés:
Különböző alakú, illetve végű speciálisan erre a célra kifejlesztett acélszerszámokkal, az egyengetés belülről történik. Bár ez a legtökéletesebb eredményt elérő módszer (nagyon hegyes horpadások is megoldhatóak vele), fontos az alkalmazásához a megközelíthetőség. Egy-egy pálcarendszer ára elérheti az egymillió forint feletti összeget is, ennek ellenére mindegyik hiányos, a fejlesztés igénye folyamatos.

Melegragasztásos technológia:
Alkalmazása elsősorban a nem megközelíthető elemek, például tetőkoszorú javítására, illetve nagy horpadások kiemelésére szolgál. Speciális különböző alakú, méretű és anyagú bábúk kerülnek felragasztásra a horpadásnak megfelelően a karosszériára, nagyon erős, de ugyanakkor könnyen eltávolítható ragasztóval. Különböző kihúzószerszámokkal történik a horpadás kihúzása, ezután speciális alakú és fejű visszaütő stiftekkel (amelyek tökéletesen alkalmazkodnak a lemez, illetve a lakk keménységéhez) történik a lemez felületének a végleges kialakítása. Amennyiben ez elsőre nem sikeres, ismétlés.

Mivel folyamatosan nyitottak vagyunk az újdonságokra, körülbelül két éve megismerkedtünk egy nagyon rövid idő alatt fantasztikus eredményekre képes, egyszerű technológiával.

Hidegragasztásos eljárás:
Lényege egy nagyon erős ragasztó különböző alakú acél lapokon, kihúzókalapácson. Bizonyos idejű gyakorlás után eddig nem javítható horpadások rövid idő alatt javíthatóvá tehetők, egyes esetekben (nem éles, nagy kiterjedésű horpadások) teljesen visszaalakulnak eredeti formájukra. Az eredmény sok évnyi tapasztalat után is nagyon meglepő, ajánljuk karosszéria műhelyek részére előegyengetés céljából.

Lámpák: A fényezés nélküli egyengetés technológiájában mindennek nagyon fontos szerepe van, de az egyik legfontosabb a speciális megvilágítás.
A horpadások valós alakjának felismeréséhez, illetve az egyengetés alatt történő változások észrevételéhez, a tökéletes eredmény eléréséhez egyedi lámpákra van szükség.

A felsorolt szerszámokon kívül vannak még különböző kiegészítő eszközeink.

Eddig bemutattuk a szükséges szerszámokat, de a legfontosabb az ember, aki ezeket használni tudja. Úgy gondolom, azok a javítók akik tökéletes eredményt tudnak elérni valójában művészetnek tekintik ezt a szakmát. Rengeteg idő, energia áldozata árán jutottak el ennek a tudásnak a birtokába.
Nagyon büszke vagyok arra, hogy ez a fiaimnak is sikerült!

Az eddig leírtak alapján mindenki számára látható, hogy mennyi eszközigénye, illetve feltétele van egy eredményes javításnak (nem beszélve több éves gyakorlatról és kitartásról).
Az interneten párezer forintokért árulnak (azt gondolom felelőtlen hirdetők) horpadásjavító szerszámokat. Azzal a reménnyel kecsegtetve az autótulajdonosokat, hogy saját maguk otthon is meg tudják oldani a sérüléseiket az autóikon. Azt gondolom erről, hogy ne tegyék, ne próbálják meg, láttunk már nagy értékű ilyen módon tönkretett autót. Mindenképpen bízzák szakműhelyre a javítást!
Keveset beszéltünk az egyik legfontosabb problémáról, a jégeső okozta károkról. Bármennyire is ijesztő látvány egy jégkárt szenvedett autó, bizonyos határig ezek a sérülések is orvosolhatóak. A jégeső hirtelen jön, nem lehet kivédeni és akár totálkárossá törhet egy autót.(Súlyos sérülések)

Természetesen ez a javítás nagyobb összegbe kerül, ezért azt javasoljuk mindenkinek, hogy elemi kárra kössön biztosítást! A javítóműhelyek kiválasztásánál legyenek körültekintőek, vizsgálják meg a referencia munkákat, illetve ajánlásokat! Ez a javítási technológia ugyan csodákra képes, de nagyon könnyű vele visszafordíthatatlan károkat okozni.(Lásd: szakszerűtlen javítások)

Reméljük sikerül megtalálniuk az Önök számára megfelelő javítót és lelkes hirdetői lesznek ennek a javítási módszernek!

Büszkék vagyunk arra, hogy vidékről induló cégként sikerült a Duna Autó Zrt. minősített, kiemelt partnerévé válni a fényezés nélküli egyengetés technológiájával!

 

Külön tájékoztató az ügyfelek számára! Honlapunkon egy új fejezetet nyitottunk, szeretnénk elsőként valóban segíteni ügyfeleinknek eligazodni a jégkárjavításhorpadásjavítás zárt, talán sokszor túlmisztifikált világában. Ez a zártság sok embernek jó, de a rengeteg átvert, megkárosított ügyfél arra kötelez minket, hogy útmutatást adjunk egy ritka, de súlyos probléma megoldására. Nagyon sok múlik az Ön tájékozottságán, ahhoz, hogy ez a megoldás valóban szakszerű és értékes lesz-e. Sok egyéb tévhittel ellentétben egyedül Ön jogosult dönteni autója javításának helyszínéről és módjáról. Országunkban - csakúgy mint Európa többi részén -  egyre gyakoribbá  válnak a természeti csapások. Ezek közül az egyik az autótulajdonosok legrosszabb álmainak egyike: a jégeső. Sok autótulajdonos nem számol a jégkár okozta sérülések lehetőségével a biztosítás megkötésekor, pedig nem ritkán akár "totálkáros sérüléseket" okozhat a jégeső, hiszen az autó egész felületét éri.



Sokkal rosszabb lehet, mint egy közepes koccanás. Súlyosabb jégverés okozta kár kijavítása akár egymillió forint feletti összegbe is kerülhet, aminek a kifizetése az átlagember számára komoly gondot jelenthet. Az első tanácsunk, amennyiben egy mód van rá, elemi kárra mindenképpen kössenek Cascot. A biztosítótársaságok támogatják a FÉNYEZÉS NÉLKÜLI EGYENGETÉS TECHNOLÓGIÁJÁT, hiszen gazdasági számítások igazolják, hogy olcsóbb a hagyományos javítási technológiánál, nem beszélve számos egyéb előnyéről:

 

  • Nincs Értékvesztés!
  • Nincs színeltérés! Ön venne az amúgy is beszűkült piacon újrafényezett autót?
  • Gyorsaság! A több hetes javítási idő helyett maximum egy hét
  • Környezetvédelem! Nincs károsanyag felhasználás, illetve kibocsájtás!

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!